Maja Cek: Ob svetovnem dnevu športa



25. septembra smo obeležili svetovni dan športa. Nekaj naših šolarjev sem povprašala, ali se ukvarjajo s športom, kaj jim šport pomeni in zakaj se jim zdi pomemben.

Ukvarjam se s tenisom in atletiko. Šport mi pomeni sprostitev in zabavo. Pomemben se mi zdi za zdravje (da se gibam) in za boljše počutje.

Pika Bavdek

Ukvarjam se z rokometom. Šport se mi zdi pomemben del zabave, druženja in sprostitve. Seveda pa mi predstavlja tudi "pot" z vzponi in padci. Menim, da je dan slovenskega športa dobra ideja za vzpodbujanje novih športnih upov in dobrih dosežkov. 

Lana Protega

S športom se ukvarjam ljubiteljsko. Z družino se skoraj vsak vikend odpravimo v slovenske gore. To za celotno družino pomeni sprostitev in oddih od šole in službe. Tam je drug svet, v katerem pozabimo vse skrbi. To tradicijo gojimo že več generacij. Zame so to nekakšne počitnice med šolo.

Tinkara Bevc

Treniram sinhrono plavanje, velikokrat pa gremo s starši na sprehod in hodimo po več ur. Rada se sprehajam po središču Ljubljane in po Parku Tivoli. Če se ukvarjaš s športom in treniraš, je vsak dan zanimivejši, trudiš se in imaš red, želiš si postati vedno boljši. Šport je pomemben zagotovo zato, da si v gibanju, da imaš ustrezno telesno težo in si zdrav.

Anna Abrosimova

Največ kolesarim, in sicer spomladi in poleti. To me sprošča. Največkrat kolesarim kar po Kodeljevem, velikokrat kolesariva skupaj z bratom. Šport mi pomeni oddih in mi dobro dene za zdravje. Predvsem se mi zdi pomembno, da bi se vsi ukvarjali s športom, saj je zelo dober za zdravje.

Pavao Pelle

Treniram gimnastiko in karate. Poleg tega sem pričela še jahati. Z družino zelo radi skupaj kolesarimo, gremo na sprehode v gozd, s sestrico pa tudi zelo rada rolam. Ko se ukvarjam s športom, sem razgibana, rada sem zunaj. Šport se mi zdi pomemben, saj ti omogoča, da si vedno razgiban, v formi, da zdravo ješ, piješ dovolj vode in si zdrav kot riba.

Eva Primc

Treniram rokomet, tudi doma velikokrat vadim in grem teč. Šport mi veliko pomeni, treniram že od 4. leta in zelo mi je pri srcu. Pomemben je za naše zdravje in splošno dobro počutje, zato se zelo rada ukvarjam z njim.  

Diona Ocepek

novinarka Maja Cek, 8. b